Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výlohy obchodů s oděvy
Pichová, Martina
Diplomová práce se zabývá výlohami obchodů s oděvy a jejich působením na potenciální zákazníky v rámci nákupního chování. Ke zjištění názorů na výlohy bylo využito především hloubkových rozhovorů s potenciálními zákazníky (n = 36) a manažery prodejen (n = 21). Doplňkovou techniku představovaly preferenční testy (n = 30). Získaná data následně umožnila identifikaci chyb v rámci tvorby výloh a následně formulaci doporučení pro vhodnou prezentaci zboží ve výlohách obchodů s oděvy.
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
Dudíková, Eva
Tato diplomová práce se zabývá faktory, které na zákazníka působí v prodejně a ovlivňují jeho oblíbenost či neoblíbenost dané prodejny. Vysvětluje psychologii a chování zákazníka a jednotlivé elementy, které na zákazníka v prodejně a mimo ni mají vliv. Cílem této práce je vytvořit obecná doporučení pro prodejny - čemu by se primárně měly věnovat a na co si naopak mají dávat pozor, aby jejich prodejna byla u zákazníků oblíbená. K dosažení cíle byl použit kvalitativní průzkum realizovaný pomocí hloubkových rozhovorů se 48 zákazníky a s 10 manažery prodejen. Ke kvantitativnímu průzkumu bylo použito dotazníkového šetření na vzorku 468 osob.
Vizuální merchandising jako nástroj marketingové komunikace v místě prodeje
Kunc, Martin ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Práce se věnuje vizuálnímu merchandisingu, který je jedním z nástrojů marketingové komunikace v místě prodeje. Teoretická část má v prvé řadě za cíl tento pojem zařadit právě do kontextu marketingové komunikace v místě prodeje a následně ho definovat. Dále popisuje historii vizuálního merchandisingu a jeho cíle, základní principy a aspekty. Práce se zabývá také jednotlivými nástroji, kterými jsou aranžování zboží, figuríny, osvětlení, nápisy a navigace, výlohy, práce s materiály i využití barevnosti, kdy mapuje jejich dělení, užití v praxi a zároveň popisuje mechanismy v rozmístění zboží v prodejně. V praktické části dochází kanalýze vizuálního merchandisingu u dvou vybraných prodejen, kterými jsou Vans a Manufaktura. Autor tyto prodejny analyzuje, popisuje a porovnává s koncepty, které jsou popsány v teoretické kapitole. Součástí praktické části jsou také strukturované rozhovory se zástupci značek vybraných prodejen, které sloužily kzískání doplňujících informací k vizuálnímu merchandisingu analyzovaných maloobchodních jednotek. Hlavním cílem této práce je představit vizuální merchandising jako nástroj marketingové komunikace v místě prodeje, popsat jeho teoretické základy i prozkoumat jeho vliv na nákupní chování. Cílem je také zjistit, do jaké míry jsou teoretické koncepty dodržovány v praxi a...
In-store marketingová komunikace iSmoke.cz
Kopáček, Jakub ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace iSmoke.cz" se zabývá komunikací v místě prodeje neboli in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na multisenzorickou komunikaci a její aplikaci v kamenné prodejně iSmoke Store. První část práce se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy a nástroji této disciplíny, uvádí do problematiky multisenzorické komunikace a zabývá se aktuálními trendy v oblasti komunikace v místě prodeje. Druhá část práce se věnuje deskripci konceptu internetového obchodu iSmoke.cz a kamenné prodejny iSmoke Store se zaměřením na prodávaný sortiment, ke kterému se váží různá prodejní specifika. Dále se práce věnuje deskripci implementace in-store marketingové komunikace a multisenzorické komunikace v kamenné prodejně iSmoke Store s využitím poznatků získaných v teoretické části práce. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav in-store marketingové komunikace a nalézt možnosti další implementace jednotlivých nástrojů a smyslů v místě prodeje.
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a následná implementace těchto dvou h přístupů zajistila značce pozici jednoho z lídrů trhu s rychlou módou. První část práce se zabývá historií a současností značky a následnou deskripcí jednotlivých strategických ohnisek obchodního modelu od designu přes výrobu až po bchodů. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky. Primárním kanálem jsou prodejny Zara, jimž je v této části věnován velký prostor. Sekundárním kanálem é podrobena důkladné deskripci. ěr práce shrnuje výslednou analýzu a nabízí doporučení ke zlepšení komunikace značky s ohledem na potenciální budoucí hrozby.
Marketing fashion brands with a focus on ZARA
Droščáková, Jana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Mráz, Otakar (oponent)
Diplomová práce pojednává o specifikách módního průmyslu a marketingu oděvních značek, přičemž svou pozornost soustřeďuje zejména na španělskou značku Zara. Účelem práce je nabídnout čtenáři přehled marketingových metod a nástrojů, které využívají módní značky k oslovování, získávání a udržování svých zákazníků a specifikovat, jaké konkrétní formy marketingové komunikace využívá světově úspěšná Zara. Hlavním cílem práce je odhalit zda a jak tuto komunikaci vnímají čeští spotřebitelé, jak vnímají samotnou značku a následně poskytnout návrhy k zlepšení jejího stávajícího image. První část práce přináší přehled dostupných teoretických poznatků z oblasti módního průmyslu a marketingu, a popisuje a charakterizuje marketingovou komunikaci značky Zara. Druhá část sestává z vlastního výzkumu, kterým jsem se snažila přiblížit činnost a působení značky v českém prostředí, poodhalit marketingové cíle Zary v ČR a především zjistit jak tato značka skutečně působí na české spotřebitele a zda její představa o vlastním positioningu koresponduje s výsledky spotřebitelského výzkumu.
Vizuální merchandising a dispoziční řešení malých prodejen s potravinami na Jižní Moravě
Stöhrová, Marika
Tato diplomová práce se zabývá analýzou merchandisingových aktivit maloobchodních prodejen potravin. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které spotřebitele ovlivňují při tvorbě nákupního rozhodování o místě nákupu. Hlavním cílem práce je zhodnocení uspořádání produktů v maloobchodních jednotkách na Jižní Moravě. Součástí je také analýza chyb, kterých se obchodníci dopouštějí a shrnutí zákazníkových představ o ideální prodejně potravin. Stanových cílů je dosaženo pomocí využití kvantitativního a kvalitativního výzkumu -- dotazníkové šetření a návštěvy prodejen potravin. Vzorek pro dotazníkové šetření je složen z 339 respondentů. V rámci kvalitativního výzkumu bylo navštíveno 30 prodejen. Na základě vyhodnocení výzkumů byla navržena doporučení pro prodejní jednotky potravin v oblasti dispozičního řešení a uspořádání sortimentu.
Trojrozměrné modely v merchandisingu
Novosadová, Hana
Diplomová práce se zabývá problematikou maloobchodu a merchandisingu, konkrétně takzvaným visual merchandisingem. Práce se zaměřuje na jednotlivé prvky, které tvoří prostředí maloobchodu a vytváří pro zákazníky příjemnou nákupní atmosféru. Praktická část aplikuje získané poznatky na řešení rozhodovacího problému o osvětlení prodejny. Pomocí vymodelování prodejen v 3D softwaru a následného kvalitativního výzkumu preferencí spotřebitelů k jednotlivým návrhům, jsou zjišťovány možnosti osvětlení prodejen.
Efektivita komunikace v místě prodeje
Kurzawa, Ondřej ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Tato diplomová práce se zaobírá komunikací se zákazníkem v místě prodeje. Jejím cílem je využít současné teoretické přístupy ke zkoumané oblasti za účelem navrhnutí konkrétního řešení pro zvýšení efektivity komunikace dermokosmetických produktů v lékárnách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.